ماه و سنگ
درباره وبلاگ

به نام خالق دوست که هرچه دارم از اوست! به وبلاگ خودتون خوش آمدید.
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 12197
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 216
تعداد آنلاین : 1

کد موسیقی برای وبلاگ

محفـــــــــــل انـــــــــــــس
پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:, :: 18:18 ::  نويسنده : لیال       

اگر ماه بودم به هر جا که بودم سراغ تو را

از"خدا" میگرفتم.....

وگر سنگ بودم به هر جا که بودی  سر رهگذار

تو جا می گرفتم.....

اگر ماه بودی به صد ناز شاید  شبی بر لب بام

من مینشستی.....

وگر سنگ بودی به هر جا که بودم  مرا

میشکستی...مرا میشکستی....

 

 



نظرات شما عزیزان:

یــــــاس
ساعت23:33---14 تير 1392

آه

از این بغض

که درد دارد ،

نه سر باز میکند ،

نه می بارد ،

پیغام هزار حرف نگفته با خود دارد ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   
profile.php